Here Me Update

Shoutbox







★ ★ ★ ★ ★
Bermula nya sekarang
0 Miss Luqfie(s)


5 hari lagi .

Sekarang bermula kisah sedih aku dimana aku terpaksa meninggalkan keluarga aku yang jauh dimata tapi dekat dihati . 5 hari lagi . Dah terasa hangat nya ni . Yelah , selama 18 tahun hidup tak pernah terpisah dengan ibu . Dengan ayah selalu lah sebab ayah kursus dekat luar selalu . Dan sekarang terpisahlah kita selama 3 tahun wahai bonda . Barang-barang semua rileks belum beli lagi . Muahaha . sebabnya , entah , aku ni jenis suka buat last minute , packing barang apatah lagi . Semua belum . bak kata orang sempoi lah . Eh ? Tapi kan ? bila dah kian dekat ni . Ibu always search pasal hostel tempat nak belajar and anything lah . Biasalah tu , anak sulung nak masuk belajar kan ? semuanya nak dicheck nya . Nasib baik pergi dalam selatan juga . Kalau pergi nun jauh utara tu ? Tak ke menanggis tak berlagu aku dengan ibu nanti ? Hihi . 
Actually , aku dapat Matrik kedah and upu sedihnya tak dapat . Tapi aku tak pergi sebab ? Adalah sebabnya kan . Memanglah matrik dapat course yang aku minat iaitu akaun . Tapi bila fikir balik . Hmm , tak apa lah just let it go je . Bila abang saudara aku tanya dapat mana ? Aku cakap matriks . tapi bila ditanya aku pergi ke tak ? Aku jawab tak . Seriously , aku kena kau kau punya leter . Ceh . Mu tak faham betul dengan adik saudaramu ni . Hihi . Tak apa lah . Maybe ada hikmahnya kan . so , apa salah nya kalau aku mencuba nasib di kolej je kan ? Tak salah kan ? Yang penting belajar . Nawaitu tu betul . Nanti nak sambung belajar pilih lah tempat yang kau nak tu . betul ke tak . Haa , kawan aku sorang ni , memang minat kau masuk matriks . Then bila dapat je matriks , sanggup dia keluar dari tempat belajar . Haha . Tapi dah dia dapat course yang dia minat akaun juga . Mestilah dia pergi kan ? Intan zawiyah . Ya , nama dia intan zawiyah , She is the best friend for ever . Intan . Kalau kau ada terbaca ke entry aku ni . Aku nak cakap dekat kau . Walau kita jauh sekali pun tapi kau tetap memahami aku . Kau dengar rintihan kesedihan aku . Kau selalu dibelakang aku tak kira kau sakit atau pun sihat . Kau lah terbaik dari segalanya . 

Kepada ibu , ayah terima kasih sebab berikan kakak didikan agama dan membesarkan kakak tanpa rungutan sekali pun . Melayan kerenah kakak yang terlalu gedik dan terlalu manja . Terima kasih kerana memberikan kakak apa yang kakak mahukan dan terima kasih atas segalanya . 

Kepada adik , walau pun kita gaduh dan tak bertegur hampir sebulan tapi kakak nak adik ingat yang akak sentiasa sayang kan adik walau apa jua pun sebab adik lah satu-satunya adik kakak . dan tak ada adik lain yang boleh gantikan adik . Walau akak garang , kuat membebel , cerewet tapi semua tu sebab akak nak adik jadi adik yang baik .

Doakan filzah dalam apa jua . Serta berjaya dalam segala yang filzah lakukan :*

0 Comment(s)

UP TO THE SKY
Assalamualaikum . Welcome to Miss Luqfie's Blog . Ya Allah lindungilah aku , luruskanlah jalanku kejalan keredhaanMU . Bimbinglah aku ke jalan yang benar .
Handfhone
Lappy sendiri
Straight A's
Seorang imam


Assalamualaikum and Hello . Seorang Hamba Allah yang sedang mencari keredhaanNYA . Ingin kecapi apa yang telah diniatkan . Saya mampu buat selagi saya hidup dan dengan izinNYA saya mampu harungi segala yang telah ditulis . Lillahi Ta'ala . Anak perempuan tunggal kepada pasangan bahagia Fatinuriz dan diberi nama Fatin Nur Filzah . Unofficially 19 . Istiqamahkan dirimu dimata Allah . Teguhkan Imanmu keranaNya . إن شاء الله. The true judge is Allah s.w.t . . Tummy baby's story(s). Malacca
I just shared what I like and feel.
.

Updates : Hope You like this entry ~


Credits ;

The Skin By : Miss Luqfie
Basecode : Fatin Filzah
Edited : Fatin Filzah

All rights reserved ® Miss Luqfie.