Here Me Update

Shoutbox







★ ★ ★ ★ ★
I'll be There if you need me :'(
0 Miss Luqfie(s)

Salam Jumaat semuanya . Alhamdulillah , syukur kepada Allah , kita diberikan kesihatan yang baik dan peluang untuk bernafas di bumi yang nyata ni :) And now filzah counting down for SPM . yowwww ! Cepat nya masa berlalu kan ? Begitu cepat juga hari yang bakal mendatang entah apa yang terjadi nanti . And hari ni juga , filzah tak cerita pasal Hijab_lebeaux malah filzah cerita pasal hari-hari filzah . Haha , Maaflah filzah campur kan semuanya pasal hijab_lebeaux and hari-hari filzah . No time to update this blog maa . Tapi , InshaAllah filzah akan update kot . Haha . 
I'll BE THERE IF YOU NEED ME :'( Hmm , ya . Sekarang ni banyak yang terjadi dekat filzah and hari-hari yang filzah lalui tak seindah yang dulu lagi . Memang lah perit ya amat apa yang berlaku sekarang ni . Tapi filzah cuba dan terus cuba senyum , cakap dengan semua orang . Kata orang senyum tu sedekah . Tapi semua tu hanya lakonan semata-mata . Filzah tak seceria yang dulu setelah apa yang berlaku semua ni . Jujur , memang tak dinafikan , filzah yang nak benda ni terjadi . Tapi , Masa tu filzah dalam keadaan sedih and entah lah apa syaitan yang merasuk dalam diri filzah pun , filzah sendiri tak tahu . Actually , siapa yang nak persahabatan yang kian lama dibina hancur macam tu je . Semua nya taknak . Semua orang nak friendly , happy dengan kawan and family kan ? memang tak dapat nafikan lah semua nak yang terbaik untuk kawan dan family . And jujur juga , filzah nak buat yang terbaik untuk kawan dan family . Tapi bila dengan kawan . Hmm , Ya Allah , entahlah . Filzah sendiri tak tahu apa yang terjadi semua ni . Filzah akui semua ni salah filzah dan filzah akui juga semua yang terjadi bukan kehendak filzah tapi kehendak filzah masa filzah sedih . Filzah nak diri filzah macam dulu , happy gila dengan kawan , pergi mana-mana sentiasa bersama but now , semuanya hilang sekelip mata atas satu benda yang tidak sepatutnya berlaku . Filzah akui juga yang filzah nak bersama dengan kawan macam dulu juga . Tapi entahlah , hati filzah macam dah tak ada apa . Semua nya kosong belaka . mungkin sebab selalu memendam perasaan yang filzah rasakan selama ni . Tapi percayalah , kawan tidak pernah menganiayai kawan yang dia anggap sahabat dunia akhirat . Percayalah kawan tidak akan buat kawan dia bersedih bila dia dianggap kawan dunia akhirat . Dan percayalah , Kawan yang jauh , tak berani nak menyatakan akan bersedih bila tengok kawan sendiri bersedih . Dan percaya juga , kawan akan gembira bila melihat kawannya gembira .
Jujur dari hati , ikhlas dari hati , i'll be there if you need me :'( . Percayalah , suatu masa nanti , semua yang terjadi bakal berakhir kerana sakit dan perit yang ditanggung mungkin akan hilang bila bersama kawan dan family .
Ikhlas , kasih sayang filzah hanya untuk orang yang mengenali filzah dan orang yang rapat dengan filzah . yang filzah anggap dia keluarga dan perkongsian hidup filzah yang bakal mendatang . 

0 Comment(s)

UP TO THE SKY
Assalamualaikum . Welcome to Miss Luqfie's Blog . Ya Allah lindungilah aku , luruskanlah jalanku kejalan keredhaanMU . Bimbinglah aku ke jalan yang benar .
Handfhone
Lappy sendiri
Straight A's
Seorang imam


Assalamualaikum and Hello . Seorang Hamba Allah yang sedang mencari keredhaanNYA . Ingin kecapi apa yang telah diniatkan . Saya mampu buat selagi saya hidup dan dengan izinNYA saya mampu harungi segala yang telah ditulis . Lillahi Ta'ala . Anak perempuan tunggal kepada pasangan bahagia Fatinuriz dan diberi nama Fatin Nur Filzah . Unofficially 19 . Istiqamahkan dirimu dimata Allah . Teguhkan Imanmu keranaNya . إن شاء الله. The true judge is Allah s.w.t . . Tummy baby's story(s). Malacca
I just shared what I like and feel.
.

Updates : Hope You like this entry ~


Credits ;

The Skin By : Miss Luqfie
Basecode : Fatin Filzah
Edited : Fatin Filzah

All rights reserved ® Miss Luqfie.